آقاامیر عباس عطر گل یاسآقاامیر عباس عطر گل یاس، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

آقا امیر عباس عطر گل یاس

السلام علی الطفل الرضیع

1391/10/27 14:06
نویسنده : مامان زینب
285 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای خویم یه خورده خاطره هام قاطی پاطی شده.همشم تقصیر این مامان زینبمه که همش داره دلس میخونه و نمیاد وبلاگ منو درست کنه.امام ازش قول گرفتم که دیگه مرتب بیاد و به من سر بزنه.

من اولین جمعه ماه محرم امسال رفتم مصلی امام خمینی.آخه همه ی دوستای مهلبونم اومده بودن.میخواستیم با دور هم بودنمون یاد اون شهید کوچولوی کربلا،یعنی آقا علی اصغر امام حسین باشیمو مامانامونم با مامان علی اصغر کوچولو همدردی کنن.جای همتون خالی.اگه نرفتین از مامان و باباهاتون بخواین ایشالا سال دیگه ببرنتون.از اون روز مصلی و روز عاشورا که بابا اصغر جووون خود خودم رفتم ورامین-قریه آبباریک یه چند تاییم عسک انداختم.بفرمایید ببینید.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان کوثری
21 بهمن 91 16:18
اگر دنبال تقویم 92 با عکس کودکتون هستین!!! اگر میخواهید جشن تم دار بگیرین !!!! اگر دنبال فریم های زیبا واسه روز عشق هستین!!!! حتما سری به مابزنید و طرح های زیبا و بینظیر ما رو ببینید http://temparti.blogfa.com/ هر طراحی که شما بخواهید تو سریع ترین زمان انجام میشه