آقاامیر عباس عطر گل یاسآقاامیر عباس عطر گل یاس، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

آقا امیر عباس عطر گل یاس

مهربون ترین بابایی دنیا مال منه

1391/10/27 14:12
نویسنده : مامان زینب
862 بازدید
اشتراک گذاری

یه سلام مهربون و پر دوستی به همه ی همراه های همیشگی خودم.میخوام بهتون یه خبر خیلی خوب

 بدم و البته به این وسیله به بابا علی عشقم تبریک بگم.یه روز سرد زمستون که مامانی پایینیه دیگه از

دل توپولیش خسته شده بود بابا علی من پا به این دنیاگذاشت.بله روز پنجشنبه 14 دیماه تولد بابا علی

خوب خود خودمههورا.بابا علی جونم خدا رو به خاطر داشتن بابایی مهربون قلبو با صفایی عین تو

شکر میکنم و ازش میخوام تو رو وا3 من و مامان زینب و مامانی فرشته و خاله باطی و کارخونه مدد رویان

و ..... همه ی اونایی که به نفست زنده ایم نگه داره.عاشقونه ترین بوس ها تقدیم تو مهربون ترین بابایی

دنیاماچماچ

من و بابا هاشم و بابا علی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)