آقاامیر عباس عطر گل یاسآقاامیر عباس عطر گل یاس، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

آقا امیر عباس عطر گل یاس

یه مامان خوب باید درباره ی نقاشی های من چی بدونه؟!؟

1392/6/4 13:23
نویسنده : مامان زینب
544 بازدید
اشتراک گذاری

لبخندلبخندلبخندلبخندلبخندلبخندلبخندلبخندلبخندلبخندلبخندلبخندلبخندلبخندلبخندلبخندلبخندلبخندلبخندلبخندلبخندلبخندلبخندلبخندلبخندلبخندلبخندلبخند

اولین مرحله از هنر نمایی های من حدود ١٨ ماهگیه منه.در این مرحله من فقط خط خطی میکنم.خط خطـی هایی که اندازه هاش متفاوته و بستگی به جثه من داره!من هنوز کامل بلد نیستم چطوری مدادرو توی دستم بگیره و ممکنه از دیدن مداد در دستم خندت بگیره خبسبزلبخند

وقتی ٦ ماه از هنرمندی من گذشت من دیگه میتونم رابطه ی دستم و مدادمو تشخیص بدم.اون موقع من خطای افقی،عمودی و دایره میکشم و اغلب همینارو تکرار میکنم.

در ٣ سالگی دیگه خیلی قشنگ گردالی میکشم اما هنوز بلد نیستم چهار گوش بکشم.

وقتی من خطای عمودیو به نسبت خطای افقی مبیشتر میکشم یعنی میخوام اظهار وجود کنمو به وجود خودم آگاهی کامل پیدا کردم.

اگه خوشتون اومد ازتون دعوت میکنم ادامه نکته هارو در قسمت های بعدی دنبال کنین

لبخندلبخندلبخندلبخندلبخندلبخندلبخندلبخندلبخندلبخندلبخندلبخندلبخندلبخندلبخندلبخندلبخندلبخندلبخندلبخندلبخندلبخندلبخندلبخندلبخندلبخندلبخندلبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)