آقاامیر عباس عطر گل یاسآقاامیر عباس عطر گل یاس، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

آقا امیر عباس عطر گل یاس

چند تا شعر

1392/2/2 6:30
نویسنده : مامان زینب
640 بازدید
اشتراک گذاری

مامان زینب من نمیدونم چه جوری اینقد شعرای جور واجور واسه من درست میکنه!

چند تا از شعرایی که واسم میخوونه رو ببینید

مامانم از دست من راضییه                    بهم میگه که شغل تو بازیه

یعنی من بازی کارم دیگه

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

اونگی بهاره ، با کس و کاره ،لنگه نداره ، رقیب نداره

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

آقا امیر عباس ، عطر گل یاس ،شکوفه گیلاس ، گل پسر ماست

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مرضیه
15 شهریور 92 13:17
مامان زینب،اینقدر برایت شعر میخونه،که منم حفظ شدم،تو خونه برا خودم میخونمقدر مامان زینبتو خیلی خیلی بدونآفرین!دوستت دارم پسر طلا