آقاامیر عباس عطر گل یاسآقاامیر عباس عطر گل یاس، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

آقا امیر عباس عطر گل یاس

تولد مامانمممممممممممممممممممممممممممممممه

1391/9/29 22:38
نویسنده : مامان زینب
336 بازدید
اشتراک گذاری

 دوست جونیا سلام.قلب

میخوام یه خبر خیلی خوب بهتون بدم.من پنجشنبه صاحب یه ماآن شدم.زبان

یحنی خدای مهلبون ماآنمو به دنیا آولد و تولد ماآن زینبم شد.هورا

ماآن جونم ببخشید که پول ندارم و بلدم نیستم بلات کادو بخلم اما....چشمک

آهان یه فکلی کردم.به جاش ازت یه عالمه شیر منه دریافت میکنم تا خستگیات در بلهههه.

هورااااانیشخند

اینجولی بهتله.مامان جونم تبلک ٢٣ سالگیتون مبالک باشه لوفن.

بوسم کن هزارتایی.چون من بلد نشدم هنوز بوست کنم.ماچماچماچ

دوستتت دالللللم.امزا آقا امیرعباس عطرگل یاس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان امیر علی
23 مهر 91 18:12
مبارک باشه عزیزم با ارزوی بهترینهااا خصوصی هم داری
علامه کوچولو
23 مهر 91 18:31
سلام خاله تولدت مبالک انشاءالله صد و بیست ساله شی
مامان آریا
24 مهر 91 13:20
پسر شما هم نازه . خدا براتون نگهش داره من شما رو به لیست دوستای اریا اضافه کردم اگه دوس داشتید شما هم ما رو به لیست دوستاتون اضافه کنید .
عروسک خانوم
1 آبان 91 14:45
میری مشهد منم دعا کنی هاااااااااااااااااااااااااا