آقاامیر عباس عطر گل یاسآقاامیر عباس عطر گل یاس، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

آقا امیر عباس عطر گل یاس

قابل توجه مامانا!خانم دکتر صدیقه سلیمانی از آسمون پیدا شدن

1391/7/19 16:25
نویسنده : مامان زینب
4,988 بازدید
اشتراک گذاری

٣روز پیش وقتی امیرعباس تازه از خواب بیدار شده بود و من طبق عادت همیشگی تلویزیون رو روشن کردم تا با این کارم بهش یاد بدم که یه روز دیگه شروع شده به طور اتفاقی دیدم یه خانم دکتر چادری و موقر و خوش رو به نام خانم دکتر صدیقه سلیمانی در برنامه صبح امید شبکه قرآن مشغول صحبت با محوریت تربیت دینی فرزندان هستند.

واسم خیلی جالب بود که اتفاقی با همچین صحنه ای مواجه شدم.همیشه از خدا میخواستم یه راهی پیش پام بذاره که بتونم امیرعباسو به بهترین شکل تربیت کنم.

ایشون داشتن از نحوه برخورد با شیرخوار صحبت میکردن.اینکه بچه بیشترین حس رو از طریق لامسه درک میکنه.و اینکه مادر خوبه موقع شیر دادن بچه رو نوازش کنه قلبکه هم این کار باعث آرامش بچه میشهفرشته و هم جالبه که باعث تحریک غدد شیری میشه و خیلی حرفای بدرد بخوره دیگه...

اگه شما هم مثل من دنبال یه کارشناس کار بلد مجانی میگردین این برنامه رو از دست ندین.

یکشنبه ها صبح ساعت ٧:٣٠ شبکه قرآن و معارف سیما،برنامه صبح امید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

علامه کوچولو
19 مهر 91 16:21
ما که اون ساعت سرکاریم چی کار کنیم
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
22 مهر 91 15:09
سلام پسرک من در جشنواره آتلیه آسمان شرکت کرده ممنون میشم اگه به آدرس زیر برید و بهش رای بدید ... آدرس و نحوه رای دهی : www.ranking.studio-sky.com وقتی به این آدرس رفتید روی گزینه "انتخاب" کلیک کنید تا صفحه ای با عکس تمام نی نی ها باز شود و شما لطف کنید و به عکس "امیرعلی فروغی" رای بدید.... ممنوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
مامان امیر علی
23 مهر 91 18:14
عزیزم من یه پست مخصوص همین خانم دارم توی صفحاتم باید دنبالش بگردی یادم نیست الان کجاست شماره تماس اون خانم هم در این پستم هست بوس
مرضیه سادات
28 مهر 91 18:58
سلام.مامان مهربون.من چن ماهی هست که عقد کردم.عاشق بچه هام .هیچ وخ ازشون سیر نمیشم اما چون تربیتشونو خیلی سخ میدونم و خودم رو به عنوان مادر اصن قبول ندارم نمی خوام بچه دار بشم.واسه این که در اینده میخوام با خردسالان سرو کار داشته باشم این برنامه رو نگا میکنم البته تو خوابگاهم و خیلی شانس اووردم که اون ساعت کلاس ندارم.تازه صحبتای خانم دکتر وبه خواهرم انتقال میدم که چن ماهی هست خدا بهش یه کوچولوی با برکت داده.انقد مطالب جالب هس که میترسم یه روز مقدور نباشه ببینمو از دستم بره.خیلی خوب میشد اگه فایل صوتی صحبتاشون و تو سایت شبکه قران میزاشتن.نه؟
علامه کوچولو
19 آبان 91 21:21
سلام چرا نمیشه تو پست های جدید نظر گذاشت
علامه کوچولو
25 آبان 91 15:03
تو شب و روزهای حزن انگیز محرم هرجا بودین التماس دعای ویژه
علامه کوچولو
28 آبان 91 15:14
قال الحسین (علیه السلام):اِنَّ النّاسَ عبیدُالدُّنیا وَالدّینُ لَعقٌ عَلی اَلسِنَتِهِم یَحوطونَه ما دَرَّت مَعایِشُهُم فَاِذا مُحِّصوا بِالبَلاءِ قَلَّ الدَّیَّانونِ مردم بندگان دنیا هستند و دین چون آب دهانیست که بر روی زبانهای آنان جاریست و تا جائیکه معیشت های آنان فراوان است متعهد و حافظ دین هستند اما زمانیکه به بلایا و مشکلات آزمایش شوند دینداران حقیقی به شماره اندک شوند
مامان امیر عباس
4 شهریور 92 13:38
سلام انشالله خدا امیرعباس رو حفظ کنه ممنون منم خیلی دنبال یه منبع خوب برای تربیت اقا سید امیر عباسم هستم به وبلاگ اقا سیدامیر عباس مام سر بزنید راستی امیر عباس مام مثل امیر عباس شما عاشق اب بازیه